OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

آمار جدید سونی از فروش کنسول‌های پلی استیشن ۵ + آمار کاربران PSN

  • کد خبر: ۱۷۸۴۴۸
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
آمار جدید سونی از فروش کنسول‌های پلی استیشن ۵ + آمار کاربران PSN
براساس آخرین گزارش مالی سونی، این شرکت اکنون ۴۱.۷ میلیون کنسول پلی استیشن ۵ را در سراسر جهان فروخته است.

شهرآرانیوز - سونی در گزارش سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۲۳ خود اعلام کرده است که ۳.۳ میلیون پلی استیشن دیگر را در سه ماهه منتهی به ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ فروخته است که مجموع فروش این کنسول را به ۴۱.۷ میلیون می‌رساند. این شرکت دو هفته پیش گفت که نسل جدید کنسول‌هایش ۴۰ میلیون دستگاه فروش داشته است. این آمار نشان می‌دهدکه فروش پلی ساستیشن ۵ افزایش ۱.۷ میلیونی داشته است.

هدف سونی برای کل سال مالی جاری، فروش ۲۵ میلیون کنسول PS۵ است که بالاترین میزان فروش یک کنسول پلی استیشن در تاریخ خواهد بود. این شرکت امیدوار است که این فروش با کمک بازی Marvel's Spider-Man ۲ رقم بخورد. چند نسخه محدود از باندل پلی استیشن ۵ با این بازی در ماه آینده منتشر می‌شود.  

سونی در گزارشش، آماری هم از تعداد کاربران فعال ماهانه شبکه پی اس ان (PSN) به اشتراک گذاشته شده است که به طور ثابت حدود ۱۰۸ میلیون نفر است. ۷۲ درصد از ۵۶.۵ میلیون بازی PS۵ و PS۴ که در طول آن دوره فروخته شده‌اند، برای نسخه‌های دیجیتالی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->